• 01.jpg
  • 02.jpg
  • 03.jpg
  • 04.jpg
  • 05.jpg
  • 06.jpg
  • 07.jpg
  • 09.jpg
  • 10.jpg
  • 11.jpg
  • 12.jpg

Právě jste zde:

Novinky

KURZY JÓGY 9-12/2019

Organizace, obsah, lektoři ...

Číst dál...

VÍKENDY a POBYTY

a Alenou Vejříkovou...

Číst dál...

ROK 2019

Nabídka celého roku ...

Číst dál...

HOSTOVÁNÍ

Aleny Vejříkové ...

Číst dál...

REGISTRACE

Neváhejte se přihlásit jako náhradník...

Číst dál...

Poprvé na lekci jógy?

Objevíte – li se poprvé na józe, můžete mít pocit, že nevíte co a jak provádět. Nic si z toho nedělejte. Pokud se tento pocit dostaví, zkuste jen pozorovat lektora, sebe, a lekci si užijte „po svém“. Na dalších lekcích zjistíte, že některé základní prvky se pravidelně opakují:

 


1-DSC 8777
Dýchám nosem, nádech i výdech, plynule a ve svém tempu – dech je hlavní osou cvičení, uvědomuji si dech a mám jej pod kontrolou, prodýchávám ásany

Soustředím se na sebe – poslouchám své tělo, co dělá, jak se mnou spolupracuje, vnímám své pocity a odezvy těla

Dělám, na co stačím – nepřepínám síly, respektuji svoje možnosti a rozsah těla, nesoutěžím, mám zodpovědnost za své tělo 

Ásany zaujímám pomalu, klidně, citlivě, přesně a uvolňuji se v nich – pokud mi ásana nesedne nebo ji nemohu praktikovat, uložím se do některé relaxační polohy (Dítěte, Mrtvoly, Hory, Sedu na patách, …)

Respektuji svá tělesná či zdravotní omezení – přebírám za sebe zodpovědnost, informuji před lekcí lektora a konzultuji účast na lekcích jógy s ošetřujícím lékařem (Zejména při diabetes, hypo nebo hyperfunkce štítné žlázy, defekty páteře, těhotenství, vysoký nebo nízký krevní tlak, glaukom, neurologická a psychická onemocnění.)

Před cvičením alespoň 2 hodiny nejím, a alespoň hodinu ani nepiji, obdobně i po cvičení (Neplatí pro diabetiky.)

Zásadně nekouřím

Cvičím na boso – v některých pozicích by mj. mohlo dojít k podklouznutí a zranění